Activiteiten van Kan-Ku

Naast de trainingen voor de leden, bestaan er ook nog andere activiteiten binnen de vereniging.

Zo wordt er tijdens het Japans nieuwjaar, een training
georganiseerd waarbij ouders, partners, kinderen, familie en vrienden gezamenlijk trainen met de leden.
Tevens wordt dan de jaarvergadering gehouden, voorafgaand met soep en broodjes.

Wordt er jaarlijks het trainingskamp gehouden, waarbij de jeugd samen met de junioren en senioren een weekend doorbrengen. Hierbij komen naast trainingen, ook speurtochten, spel en amusement aan de orde.

Kunnen leden stages volgen, van nationale en internationale Sensei's.

Zijn er kijk momenten waarbij ouders, broertjes en zusjes, familie, vriendjes de vorderingen van de jeugd kunnen bekijken.

Worden er twee keer per jaar, examens afgenomen voor een hogere band of slip.

Is er een barbecue aan het einde van het seizoen. Een week voor het begin van de grote vakantie (gelijk met de schoolvakanties). Al onze vakanties lopen parallel met de schoolvakanties.

Wordt er weleens een demonstratie gegeven, op bijvoorbeeld dorpsfeesten, of clinics. ( o.a Humanitas kinderopvang sportdag )

Gaan leden op wedstrijd / toernooien in binnen en buitenland

Organiseerd Kan-Ku wedstrijden en toernooien. Het laatste grote toernooi was in 2017. Dit was het Open Europees Kampioenschap. Hierbij mochten wij vele verenigingen uit verschillende landen begroeten. O.a : Nederland, Roemenië, Duitsland, België, Zweden, Rusland, Ierland, Polen.